Financieel advies geven: iets voor jou?

Gebrand op een boeiende job in de financiële wereld? Bij AccFisc-Consult houden we van medewerkers die zin hebben om erin te vliegen! Je werkt aan uitdagende projecten voor eenmanszaken, kmo’s en grote internationale bedrijven. Hen slagkrachtig maken met financieel advies is wat ons hier drijft!

 

Je komt terecht in een jong, gevarieerd team dat werkt in een open sfeer. Feedback is belangrijk en je kan je regelmatig bijscholen via interne en externe opleidingen. Je houdt van een flexibele aanpak en dat houdt voor jou ook voordelen in. Glijdende uren en thuiswerk, dat is mogelijk!

Solliciteer voor deze openstaande vacature(s)

Hou je ervan om proactief te denken met klanten en help je hen graag verder met financieel en fiscaal advies? Dan is senior dossierbeheerder vast iets voor jou!

 

Je takenpakket? Als senior dossierbeheerder

  • verwerk je periodiek de boekhoudkundige stukken zoals aan- en verkoopfacturen, bankuittreksels, kasverrichtingen en diverse boekingen
  • bereid je btw en andere fiscale aangiften en bijlagen voor
  • bereid je tussentijdse resultaten, afsluitboekingen, eindbalansen en jaarrekeningen voor
  • ondersteun en begeleid je klanten met advies over accountancy en fiscaliteit
  • organiseer, controleer en corrigeer je interne boekhoudingen

Dit profiel als senior dossierbeheerder zoeken we

  • Je hebt een eerste ervaring als senior dossierbeheerder en/of je hebt een diploma graduaat/bachelor accountancy/fiscaliteit of een licentie/master in handelswetenschappen (optie accountancy/ fiscaliteit)
  • Je hebt een goede kennis van boekhouding, fiscaliteit en vennootschapsrecht
  • Je hebt kennis van MS-Office (Word, Excel…)
  • Ervaring met Expert/M Plus (Kluwer Software) en Yuki is een pluspunt
  • Je bent proactief en hebt een praktische hands-on ingesteldheid. Je onderscheidt makkelijk prioritaire en dringende zaken van de andere aanvragen
  • Je kan autonoom werken en snel op situaties inspelen
  • Je hebt een professionele uitstraling en bent communicatief en klantgericht
  • Je bent discreet, nauwkeurig en stressbestendig
  • Je bent vlot in het Nederlands en Frans, zowel mondeling als schriftelijk. 
  • Goede kennis van Engels of andere talen is zeker een troef!

Wat we je aanbieden

  • Je inzet en motivatie worden beloond! Daarom krijg je een aantrekkelijk salaris dat telkens na een positieve evaluatie kan stijgen
  • En ontvang je extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, onkostenvergoeding, representatievergoeding,… afhankelijk van jouw inzet en ervaring
  • Je krijgt interne en externe opleidingen zodat je steeds op de hoogte blijft van alle veranderingen binnen de sector
  • Een part- of fulltime betrekking is mogelijk. Je komt in een omgeving terecht waar flexibele uren en thuiswerk kunnen

Je takenpakket? Als administratief bediende

    • Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van verschillende administratieve taken.
    • Je bent verantwoordelijk voor de facturatie.
    • Je controleert de inkomende stroom en uitgaande stroom op correctheid.  
Je werkt samen met een dynamisch administratief team van 9 personen
 

Dit profiel als administratief bediende zoeken we

  • Je bent in het bezit van een bachelor diploma of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je bent punctueel en heb een sterkt affiniteit met cijfers.
  • Je hebt een brede interesse in alle administratieve aspecten.
  • Een goede kennis van Office (voornamelijk Excel) is een must.
  • Je bent Nederlandstalig en bij voorkeur perfect Franstalig en Engelstalig (mondeling en schriftelijk).
  • Enige ervaring op gebied van boekhouding/accountancy is zeker een plus.

Wat we je aanbieden

  • Je komt terecht in een stimulerende werkomgeving met veel afwisseling.
  • Het gaat om een functie in een gedreven team in een sterk groeiend familiebedrijf.
  • Een aantrekkelijke verloning met extralegale voordelen.

Staat hier geen vacature? Solliciteer spontaan.

Laat ons kennismaken!